Wszystko, co trzeba wiedzieć
Czego potrzebuję do używania Trustly?
Aby korzystać z Trustly, trzeba mieć prywatne konto bankowe umożliwiające dokonywanie przelewów bankowych. Dostępne saldo nie może być obciążone na rzecz banku, a konto bankowe musi być prowadzone w walucie lokalnej.
Dlaczego u mnie nie działa?
"Najczęściej jest to spowodowane tym, że nie masz potwierdzonego
adresu e-mail, którego używasz w przypadku swojego konta PayPal. Jeśli
jesteś nowym użytkownikiem usługi PayPal, sprawdź skrzynkę odbiorczą i
potwierdź adres e-mail przy użyciu otrzymanej od nas wiadomości. W
przeciwnym razie przejdź do ustawień i kliknij opcję Potwierdź obok
swojego adresu e-mail. Wyślemy Ci nową wiadomość w celu potwierdzenia
adresu.
Jeśli jednak Twojego banku nie ma na liście banków obsługiwanych przez
Trustly, niestety nie możesz skorzystać z tej usługi. W takim
przypadku zamiast używać tej usługi możesz doładować konto PayPal za
pomocą zwykłego przelewu bankowego.
Czy Trustly jest bezpieczne?
Trustly jest licencjonowaną instytucją płatniczą autoryzowaną i
nadzorowaną przez szwedzki Urząd Nadzoru Finansowego. Posiadamy
licencję europejskiego dostawcy usług płatniczych zgodnie z dyrektywą
o usługach płatniczych 2007/64/WE. W Stanach Zjednoczonych podlegamy
regulacjom stanowym, aby świadczyć usługi na naszych rynkach
docelowych.
Aby móc korzystać z Trustly, nie trzeba się rejestrować. Nie
przechowujemy informacji, które mogą zostać wykorzystane w celu
uzyskania dostępu do konta bankowego. Trustly korzysta z najwyższego
dostępnego standardu szyfrowania, dopełniającego stosowane systemy
zabezpieczeń banków.
Nie możesz znaleźć swojego banku?
Jeśli Twojego banku nie ma na liście, nie możesz doładować konta przy
użyciu Trustly.
Zawsze możesz je doładować za pomocą zwykłego przelewu bankowego.
Zaloguj się do konta PayPal, kliknij opcję „Przelej pieniądze”,
wybierz opcję „Dodawanie środków do salda” i postępuj według
instrukcji. Czas realizacji zwykłego przelewu bankowego to zwykle od 1
do 2 dni roboczych (w zależności od banku).